Известие

Collapse
No announcement yet.

За какво служи това :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За какво служи това :)

    Колеги днес си отворих капака и видях следното нещо да се дивижи когато колата е запалена , а лостчето е паднало ,колата ми е с климатик и исках да питам за какво служи това моторче ,защотот леглото ми е напукано доста но аз ще го оправя. Как работи и с какво се командва и нормално ли е да се движи постоянно когато е запалена колата и лостчето е откачено
    Attached Files

  • #2
    Ако колата е с климатик управлението на топло и студено, вътрешна и външна циркулация е с моторчета и това е за второто

    Comment


    • #3
      Значи за външен въздух и вътрешна циркулация , има ли някво знячение при зглобяването

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
        Значи за външен въздух и вътрешна циркулация , има ли някво знячение при зглобяването
        Ami ti не можеш да го объркаш

        Comment


        • #5
          а вътре на каква позиция да е копчето ,нали сатава въпрос за това копче където е нарисувана и 0

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
            а вътре на каква позиция да е копчето ,нали сатава въпрос за това копче където е нарисувана и 0
            По прицип няма, тънкоста е тази,че може да го сглобиш когато палеца е в горно положение и когато е в долно. Пробвал съм и двата варианта и според мен няма значение от коя страна е.
            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

            Comment


            • #7
              Точно,защото предполагам,че има превключвател,който спира мотора в съответното положение.Само мнение.Не съм сигурен.Абе няма ли някой патил!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                А положението на клапата , не може да се сбърка при зглобяването стова въпрос да го сглобя обратно , и като ми п окозва че въздуха в купето се върти а то същност влиза отвънка

                Comment


                • #9
                  Дай го това копче за циркулацията в едно от крайните положения на контакт, след това в другото и случай дали се движи моторчрто или гледай, Ако се движи, оставяш го в едното крайно положение, изкл. от контакт и закачаш оста за моторчето. Това е

                  Comment

                  Working...
                  X